Friday, March 14, 2014

تشکیلات قضائی استان امنیت گردشگران نوروزی را جدی می‌گیرد
سخنگوی شورای قضایی آذربایجان شرقی گفت: تشکیلات قضایی استان مساله امنیت و آسایش گردشگران نوروزی را جدی گرفته و در این زمینه فعال تر خواهد بود.
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 16278
موسی خلیل اللهی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دستگاه قضایی با هر کسی که بخواهد آسایش و امنیت مردم به خصوص مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی را برهم زند با قاطعیت و جدیت با آنها برخورد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی شاهد حضور تعداد کثیری از گردشگران و مسافرین نوروزی در این شهر خواهیم بود که تامین امنیت، رفاه و آسایش عمومی مسافران از اولویت های مهم دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

خلیل اللهی گفت: ما برای تامین امنیت و آرامش مسافرین نوروزی تعدادی پارک و بوستان دارای شرایط استاندارد را برای اقامت آنها تعیین کرده ایم که این پارک ها دارای امنیت و امکانات رفاهی مناسبی هستند و روشنایی معابر و محدوده آنها توسط شرکت توزیع برق تبریز تامین شده و مامورین نیروی انتظامی و نگهبانان آموزش دیده شهرداری نیز به صورت مستمر در این اماکن حضور دارند.

وی از مسافرین نوروزی درخواست کرد در صورتی که قصد اقامت در شهر تبریز را دارند برای پیشگیری از سوء استفاده احتمالی افراد فرصت طلب و جلوگیری از سرقت اموال و اثاثیه هایشان از پارک های تعیین شده استفاده کنند.
تشکیلات قضائی استان امنیت گردشگران نوروزی را جدی می‌گیرد

No comments: