Friday, March 14, 2014

salam . azarbayjan-iran blogu sizin uchun. سلام وبلاگ آذربايجان ايران براي شما
Hi. azarbayjan-iran blog for you
پرواز گردشگران نوروزی بر فراز آسمان آزاد ارس
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 16309
به گزارش اهراب نیوز، پرواز با هواپیماهای سبک و یا به عبارتی تک سرنشین بر فراز آسمان آبی ارس از علاقه‌مندی‌های گردشگران ارس است.

پرواز با این هواپیماها تجربه‌ای دلچسب برای گردشگران ارس به شمار می‌رود و سالانه در ایام نوروز و تابستان هزاران نفر از پرواز بر آسمان ارس استقبال می‌کنند.

اوج‌گیری با پرنده‌های فوق سبک و به نظاره نشستن سرزمین زیبایی‌ها از ارتفاع ۴۰۰ متری و در گاهی اوقات ۴۰ متری زمین سرشار از هیجان و کسب تجربه‌ای جدید در پرواز است.

اکثر علاقه‌مندان به این ویژه برنامه در منطقه آزاد ارس نوجوانان، جوانان و میانسالان در پاره‌ای از مواقع حتی مسئولان رده اول استان و منطقه آزاد ارس هستند.

بر اساس این اوصاف، گردشگران برای کسب لذت بیشتر می‌توانند با مراجعه به سایت پرواز منطقه آزاد ارس، پرواز با این آسمان‌پیماهای کوچک را از ۲۹ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳ تجربه کنند.

از بالای سر ارس می‌توان رود طویل و پرآب ارس که مرز ایران با آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان است و یا کوه زیبای کیامکی و گئچی قالاسی، یا پارک کوهستان و کلیسای سنت استپانوس و کلیسای چوپان و یا کاروانسرای آرمیده در حاشیه رود ارس و بسیاری از زیبایی‌های نقش بسته بر تن این طبیعت را مشاهده کرد.

گردش بر فراز داخل شهر و مراکز پرجمعیت از جمله بازارها و مراکز اجرای ویژه برنامه‌های نوروزی منطقه آزاد ارس هیجانی وصف‌ناپذیر دارد.

از ۲۵ اسفند سال‌جاری تا ۱۵ فروردین سال نو ۴۵ عنوان ویژه‌برنامه توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود.
پرواز گردشگران نوروزی بر فراز آسمان آزاد ارس

No comments: